Mijn huid voelde al meteen na de behandeling lekker zacht en fris aan. Ik ben al 6 jaar klant bij The Laser Bar en kreeg vandaag mijn peelingbehandeling van Cindy voor het eerst en wat is zij ‘n topper, ook bij haar voelde ik me meteen op m’n gemak en heeft ze me fantastisch geholpen (zoals de rest van de hele TLB beautyspecialisten team) en ik ging wéér tevreden naar huis! 😃
Cally•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben goed geholpen door vriendelijke medewerker.
Ben zeer tevreden.
Houda •11 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd een feestje met Cindy 🩷
Leila•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik werd érg op mijn gemak gesteld. Het was een fijne, pijnloze (!!) ervaring. Voor- en nazorg super. De medewerker was heel aardig en kundig. Ik raad het iedereen aan!
Mirjam •11 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden❤️
Weer een bezoek gebracht. En wederom was de ontvangst geweldig. De behandeling was perfect en Suzana neemt oprecht alle tijd en heeft zeker alle aandacht voor degene in de stoel. Weer een top behandeling ervaren door een heel vakkundige dame die absoluut weet wat ze doet. Tot snel Suzana
❤️