The Laser Bar is een super schone salon. Met zeer deskundige en vriendelijke dames met veel geduld. Ik kan het iedereen aanbevelen. Het resultaat is heel mooi. Ik had het eigenlijk veel eerder moeten doen.
Wendy•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer gezellig zoals altijd👍
Yamina•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling met duidelijke uitleg!
Fatima•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
👍
Soenita•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
The laserbar is meer dan top zelfs! Niet ben ik over de hygiene goed te spreken maar de werkneemsters daar zijn (die ik heb ontmoet) zulke vriendelijke dames. Mijn behandelaar S. is een schat van een meid en doet haar werk tot de uiterste puntjes. Niet alleen ben ik vol lof over dit bedrijf te spreken, maar tevens raad ik dit in mn omgeving aan❤