Voor resultaten is het nog te vroeg maar de behandeling was heel erg goed te doen en deed geen pijn.
Concita•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Waarom houden lasers niet van grapjes tijdens het ontharen?
Omdat ze alles dodelijk serieus nemen!
🥁 tadum tssss
Was weer gezellig, see you next month ❤️
Sascha Victoria•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Oprecht hele fijne mensen, voelde mij gelijk op mijn gemak. Voor de rest; super mooie en belangrijk!, hygiënische kliniek. Aan te raden:)