Altijd tevreden met de goede service van TLB dames!
Cally •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer gezellig
Yamina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk! Ik voelde me gelijk op mijn gemak!
Anna•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne medewerkster!!
Aileen•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Aanrader! Na een lange zoektocht naar een eerlijke lasersalon, ben ik hier terechtgekomen. Super aardige medewerkers die meedenkend, realistisch en eerlijk zijn. Dit is heel belangrijk, gezien de meeste salons uitspraken maken waarvan je achteraf niets van terug ziet :( Tot zover ben ik super tevreden met de resultaten. Je wordt op alle belangrijke punten gewezen, denk aan mogelijke gevolgen, instructies na het laseren en haalbaarheid van gewenste resultaten. Al met al, een zekere aanrader dus!