Eindelijk een kliniek die niet eerst hun eigen producten aan smeert en er echt is voor de cliënt. En kijkt wat ECHT goed is voor de cliënt hier draait het niet om geld maar om het helpen van mensen hoer worden geen sprookjes verteld dat alles gaat helpen. Maar de realiteit. Ik ben nog niet eens behandeld en ben al tevreden.
Manischa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk geholpen,
Fijne sfeer.
Ramona•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Net zoals altijd heel vriendelijk en keurig behandeld