Heel prettig geholpen. Vriendelijk, rustig maar ook professioneel. Ik voelde mij op mijn gemak en kreeg goede informatie over de behandelingen.
Ingrid•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel bezig
Ahmet•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier al jaren voor laser/huid behandelingen en ben nog steeds tevreden! Super vriendelijk personeel en top resultaten!
Zvjezdana •ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed geholpen en professioneel
Hafida•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik doe dit behandeling voor het eerst viel best mee met pijn.
Deze techniek of apparaat heb ik voor het eerste keer gehoort en ben super blij dat ik bij jullie ben gekomen