De kliniek is zeer hygiënisch en de therapeuten zijn erg bekwaam! Ze denken altijd heel goed mee en zorgen ervoor dat je je compleet op je gemak voelt! Daarnaast zijn de resultaten in korte tijd goed zichtbaar! Dit heb ik niet zo mogen ervaren bij andere klinieken.
Blorinda•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb al meer dan 20 jaar ervaring met huidspecialisten. Hier werken echt professionele dames. Ik heb verschillende behandelingen had een een voor een waren ze top. Mijn piment vlekken zijn zo goed als verdwenen. Heel erg tevreden 😊
Mariam•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom fijn geholpen. Ging ontzettend snel ook!
Denise•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer Vriendelijk, nette praktijk en Top behandelingen. Laserbar bedankt!
Fatima•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben heel goed geholpen door een super leuke, gezellige spontane lieve dame! Ze heeft me alles heel goed en duidelijk uitgelegd. Ook heb ik mijn wensen besproken en heeft ze daarover goed advies gegeven. Heb gelijk mijn volgende afspraak bij haar ingepland!