Skinpen behandeling. Heel professioneel, hygiënisch en door een hele aardige dame geholpen. Nu het resultaat afwachten en de volgende behandeling boeken…
Manou•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve meid
Marwa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik voelde me erg welkom. Bij binnenkomst werd me gelijk iets te drinken aangeboden. Daarnaast ziet het er allemaal super schoon en mooi uit. De dames houden echt rekening met wat jij fijn vind. Ook leggen ze alles super goed uit, dus ik was van alles op de hoogte. Ik ben helemaal tevreden:)
Yamina•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed!
Liesa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very friendly and informative stuff!! Also, I see the results of the treatments.