Ik ben altijd zeer tevreden met mijn afspraken bij laser bar, kan iedereen aanraden!
Luiza•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al sinds 2019. Ik heb geen oksel haar meer over! Echt je geld waard. 1x per jaar kom ik terug voor even een catch up. Altijd heel erg te vrede over de service. Mocht ik langer moeten wachten omdat de opdracht voor mij uitloopt krijg ik lekker thee of koffie. Personeel is altijd erg vriendelijk en behulpzaam!
Anneloes•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd een top afspraak! Ik voel me altijd op mijn gemak en ik krijg altijd goed resultaat!
Gysenia•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke
Hanan•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd heel gezellig en fijn hoe Cindy de behandelingen doet. Ik kijk er altijd weer naar uit!