Fijn ervaring, super vriendelijk en geeft een prettig gevoel. Dankjewel
Marlee•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Suzana is zo deskundig en vriendelijk, denkt altijd met je mee!
Munevver•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppers zoals altijd
Sandra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer deskundige medewerker! Zeer tevreden over de laserbehandeling.
Fadoua•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het allemaal best wel eng, maar werd super op m’n gemak gesteld door Cindy. Hele fijne medewerker. Ze weet wat ze doet en waar ze het over heeft. Doet wel een beetje pijn maar dan heb je er ook wel wat voor terug. Zeker een aanrader!