Ik was geweest alleen voor een nieuwe style. Was snel gedaan en samen kwamen we op een idee voor een nieuwe style. Het leukst is Sue staat open om alles uit te proberen, ze durft uitdagingen aan. Tevreden klant zoals altijd.
Jamila•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great hair, vibes, service and location. Much love❤️
Julian•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Waardevoll ❤️ klant vriendelijk, aanrader
Bito•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The experience was great like last time, I’m really happy with the result. « C’est beau » like we say in France
Yann•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch zoals altijd. She’s the goat 👏🏾👏🏾👏🏾👏🏾👏🏾