Een gezellige dame die enorm efficiënt te werk gaat. Je ziet er precies lang genoeg en loopt zonder ongemakkelijkheid zeer tevreden de deur uit. Denkt mee over de vele kleuren waar je uit mag kiezen en wanneer je twijfelt weet zij op een goede manier je een juiste keuze te laten maken. Ik beveel het dan ook zeker aan.
Behandeling door Sunny•Manicure
Kim•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontspannen!
Behandeling door Sunny•Pedicure
Tamara•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny is iemand die echt verstand heeft van haar werk!!
Behandeling door Sunny•Wenkbrauwen - threaden
Ruda•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden.
Behandeling door Sunny•Pedicure
Mascha•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes, professioneel en gezellig
Behandeling door Sunny•Wimpers en/of wenkbrauwen verven