Was goed en heerlijk relaxed.
Ik was blij met het resultaat.
Behandeling door Sunny•Manicure
Marianne•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny is een geweldige nagelstyliste. De nagels blijven zeker 4 weken zitten. Ze is accuraat en erg vriendelijk en behulpzaam. Een topper!!
Behandeling door Sunny•Gelnagels
Wilma•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny is een super spontane en gezellige vrouw, ze legt goed uit wat ze gaat doen en geeft ook goed advies. Ze heeft verstand van wat ze doet en doet het dan ook goed. Top salon!
Behandeling door Sunny•Wimper permanent
K.•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een super ervaring!
Behandeling door Sunny•Wenkbrauwen - threaden
Lana•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, sfeervol en professioneel! Ik was 15 minuten te vroeg, meteen kreeg ik een heerlijke cappuccino van (Nespresso) aangeboden met een leuk tijdschrift tot ik aan de beurt was. Ik heb meteen mijn vervolg afspraak geboekt.