Geweldig als je geen zin of tijd hebt om je elke dag op te maken!
Behandeling door Sunny•Wimper permanent
Kim•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Sunny is erg gastvrij en de salon ziet er prachtig en verzorgd uit. De gellak blijft 3 weken mooi zitten en ben erg tevreden met het resultaat!
Behandeling door Sunny•
ManicureToon alles…
Ingrid•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn! Sunny vertelde telkens wat ze ging doen wat heel prettig was. Ze was heel vriendelijk, ze heeft precies gedaan hoe ik het wilde. Mooi resultaat waar ik heel blij mee ben voor een goede prijs!