Ik ben heel erg blij deze dame. Elke keer ga ik met een glimlach naar huis!
Tot over een paar weken Franseline
Gracielle •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Neem tijd voor de behandeling, vriendelijk en een rustig atmosfeer.
Sharaimi •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Zij neemt de tijd om keurig werk te leveren. Goed resultaat en ik ben super tevreden .
Chequita •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Vooruitbetaald en ruim van tevoren geboekt.
Salon gesloten bij aankomst en geen enkel contact mogelijk.
Advies aan anderen: niet boeken, zoek een andere salon.