Super gastvrij ontvangen door Sanne met een heerlijke cappuccino! Leuke sfeervolle nagelsalon. Ze heeft echt de tijd genomen voor mijn nagels en het resultaat is prachtig! Heb de volgende sessie alvast ingepland :)
Behandeling door Sanne Thielen•Manicure
Julian•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel blij met mijn nagels en Sanne is een super leuke meid!
Behandeling door Sanne Thielen•Nagelversteviging
Ryana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Sanne aangekomen werd ik zeer gastvrij ontvangen met een heerlijk kopje koffie. De salon ziet er prachtig uit. Super gezellig en schoon.De behandeling werd zeer professioneel uitgevoerd. Ik kom hier zeker terug en kan dit echt aanbevelen aan iedereen. Sanne bedankt en tot de volgende keer.