Fantastisch!! Sandra weet goed wat ze doet en is super lief. Ga hier zeker blijven komen
Esther•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
superpijnlijk maar vriendelijke dame die je erdoorheen helpt
Eva•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en professioneel. Stelde mij meteen op mijn gemak .
Nardini•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel behandeld door ontzettende prettige en kundige mensen. Wisten precies wat goed was om mijn wonden en huid na mijn operatie adequaat te doen genezen.