Hele aardige dame die mijn wimpers binnen de korte keren mooi zwart heeft geverfd.
Behandeling door Charon•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Tia•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden! Ik kom zeker terug bij Charon! 😀
Lieke•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Super blij! Thnx 💕
Kelly•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden met mijn behandeling! Er wordt de tijd voor je genomen en er wordt goed in samenspraak bekeken waar je behoeften liggen. Ik kom zeker weten terug!