Het is een zeer prettig schoonheidssalon en werkt super hygiënisch. Je krijgt goed advies en heb ruime keuze in behandelingen. Mijn dochter van 14jr en ik gaan er graag naar toe.
M.L.•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het heel fijn om alle achtergrond informatie te krijgen van de producten die het beste bij mijn huid passen.
K.M.•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind het altijd gezellig en het voelt heel prettig en ontspannen in mijn gezicht, je ziet er weer even goed uit.
T.H.•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een hele leuke eerste afspraak,eigenlijk alleen voor mijn wenkbrauwen maar ben onverwachts nog heerlijk in de watten gelegd.Een heerlijk creme en olie op mijn zeer droge huid gehad en nu zelfs aan het einde vd avond voelt mijn gezicht nog heerlijk zacht aan.
M.V.•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Charell is eerlijk, accuraat, deskundig en ook nog een hele leuke meid!
Je gaat naar buiten met een stralende huid en een verwarmd hart... wat wil je nog meer?!