Ik kwam via Google bij Skin Bar terecht. Charell is tijdens de behandeling netjes en werkt zorgvuldig. We kletsen altijd een beetje en dat vind ik erg fijn. Charell heeft veel kennis over de verzorging van de huid. Mede door Charell's tips en de Cenzaa behandelingen is mijn huid aanzienlijk verbeterd.
S.J.•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Écht een aanrader, zeer goed advies gekregen, heel erg tevreden.
E.W.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik moest even ontspannen en dat heb ik zeker gedaan! Mijn huid voelde direct na de behandeling enorm fijn! Hele mooie en frisse salon. Ik kom zeker terug!
S.R.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Er werd geluisterd naar mijn probleem en mee gedacht aan de oplossing. Rustige omgeving en geen commerciële gesprekken over de producten. Ontspannen afspraak.
F.W.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden! Mijn huidje voelt zoveel beter aan , fijne producten van Cenzaa en heel goed advies gekregen