Geweldige ervaring. Super goede masseurs die vragen waar extra aandacht naartoe kan en om aan te geven als iets te hard of zacht is. Ik kom hier zeker terug!
Behandeling door Agustina•Duo-massage
Derek•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne massage gehad, en vriendelijke masseuse. Mijn nek & schouder klachten zijn flink afgenomen en voelt weer een stuk losser en bevrijdend aan
Behandeling door Luciana•Rug-, schouder- en nekmassage
Anouk•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Sisi was super. Enorm genoten. Voor de verjaardag van mijn vriend zelfs nog leuk een polaroid fotootje vooraf. Erg leuk.
Duo-massage
Ellen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The Spa always do the best massages. Thank you very much for today!
Rug-, schouder- en nekmassage
Erin•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was de eerste keer hier bij The Spa.De gezichtbehandeling was erg fijn. Shoba is erg vriendelijk en vertelde wat ze ging doen stap voor stap. Ik kom zeker hier nog eens terug.