Super leuke meid, deed het nauwkeurig en fijne vibe 🤩
Aniek•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Het ging goed. Alles was goed uitgelegd. Lorraine was erg professioneel.
Maria•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik heb een zeer positieve ervaring gehad bij The Swan Beauty Center. Er werd mij eerlijk en professioneel advies gegeven door Kim, waarbij duidelijk werd uitgelegd dat de behandeling die ik overwoog op dit moment, met de zomer in aantocht, niet de meest geschikte keuze zou zijn. Daarnaast werd toegelicht dat de soft variant waarschijnlijk niet het gewenste resultaat zou opleveren.
De benadering was vriendelijk, deskundig en oprecht meedenkend. Ik waardeer deze transparantie en professionaliteit zeer en kan The Swan Beauty Center dan ook zeker aanbevelen.
Janet•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne beauty kliniek en heel veel goede behandelingen.
Behandeling door Lorraine Carmen •Tatoeage verwijderen