De haren zin met alle zorg gewassen. Vervolgens goed geknipt.
Styling door Betty•Krullen-knippen
Sjaak•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden. Fijne sfeer en goede service. Betty is een goede kapster. Ik kom hier graag terug.
Floor•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I had a wonderful experience at The Way! I received a fantastic haircut from Betty and had a great time chatting with her. I cannot recommend the salon more and will definitely be back.