Betty,
Zo goed geholpen en met aandacht en uitleg over de behandeling en haar producten!
Fijne sfeer en goede gesprekken! Wij komen hier graag! Thnx Betty en Sandra!
Adwoah•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve personeel en veel geleerd
Paula•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
First time happy with my haircut! I give her 10/10.
M-A•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een dikke 10 voor Betty!
Nanda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed geknipt en geadviseerd.
Ook nog eens mooie gesprekken 🌸