hele lieve dames, zeer vakkundig!
ben zo blij met mij haar! ging er met heel droog en uitgezakte krullen heen en kwam er met een hele bos weer vandaan! dank julkie wel!
P.V.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond Sandra van The Way Curls & Coils heel lief en aardig en ze verzorgde heel goed mijn haar.
E.z.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
👍
O.W.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lief vrouw! mooie haar gekpin! Tevreden
Styling door Betty•Krullen-knippen
Vilma•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sandra en Betty zijn beide heel vriendelijk en helpen je met het aanschaffen van de juiste producten. Ze zijn heel professioneel op het gebied van krullend haar. Ik ga altijd met een mooie bos de deur weer uit.