Betty weet hoe ze moet knippen en kijkt goed naar wat je krullen nodig hebben.
Daarnaast is het ook erg gezellig om met haar te kletsen!
De salon is schoon en heeft een fijne uitstraling
Styling door Betty•Krullen-knippen
Ilonka•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling.
Vrouwen - haarverzorging
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het resultaat was heel mooi en ik zal zeker nog een keer komen.
Styling door Betty•Black hair - silk press
Ingrid•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom er al jaren met een reden! :) Plek waar ze je advies geven, het gezellig is en er duidelijk kennis is van krullen. Love it!
Styling door Betty•Krullen-knippen
Jo-Renske•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, zeer tevreden over de Curlsys behandeling!