Priscilla is een vakkundige en gezellige vrouw die m’n wenkbrauwen (en snor hahah heel mooi heeft gethread!
Behandeling door Priscilla
Anne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
fijne ervaring voor mijn eerste keer wenkbrauwen verven, zij geeft eerlijke informatie zodat je een juiste beslissing kunt nemen.heel blij met resultaat
Behandeling door Priscilla
erica•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top top top lash medewerker.
Behandeling door Priscilla
Priscilla•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top lashtechniek. Werkt netjes, hygienisch en professioneel. Geef goed advies.
Behandeling door Priscilla
Priscilla•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer mijn wenkbrauwen laten treeden. Tot nu toe altijd een pincet gebruikt. Zeer tevreden over het resultaat. Een nieuwe ervaring rijker geworden. 🤗