Ziet er verzorgd en netjes uit, werd goed ontvangen en resultaat was prachtig ben hartstikke blij dank je wel!
Mary-jane manouchka•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aangenaam en oprecht advies wat je krijgt. Zeker een aanrader!
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Beauty by Priszy is zeker een aanrader om een paar redenen. De salon ligt super centraal en je bent er zo met de fiets of ov. Daarbij is Priscilla super aardig en gezellig, je voelt je meteen thuis. De prijzen zijn laag en de kwaliteit is hoog, dat gecombineerd met gezelligheid: wat wil je dan nog meer? Ik heb mijn wenkbrauwen laten epileren en verven en ben heel erg blij met het resultaat, het ziet er super natuurlijk en professioneel uit.
Tamara•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie, schone salon!
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was al bekend met spraytan bij priscilla. Nu voor het eerst wimperextensions 2D laten zetten. Zeer tevreden. Mooie techniek. Vakkundig gedaan. Heb de volgende afspraak al weer staan:)...