Ik had de beste ervaring bij Beauty By Prizzy! Priscilla was zo aardig, praatgraag en heeft mijn wenkbrauwen het beste gedaan - ik kom zeker terug.
Behandeling door Priscilla
Eve•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wimpers zijn echt prachtijg!
Ik raadt het aan
Behandeling door Priscilla
Carmen•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Priscilla was erg eerlijk over mijn allergie voor lijm, ze heeft de mogelijkheden besproken en haar uitleg was zeer professioneel
Ik raad haar zeker aan!
Ik heb trouwens wel 4 dagen last gehad van de lijm maar dat wist ik vantevoren, die keuze heb ik zelf gemaakt ben heeeeel erg blij met m'n wimpers!
Dankjewel Priscilla 😊
Behandeling door Priscilla
Y•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was me eerste x en ben echt heel erg tevreden
Behandeling door Priscilla
Maloe•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer blij met mijn nagels. zien er weer netjes uit.Wat jammer dat Priscilla gestopt is met het doen van nagels, nu op zoek naar een ander.