Een mooie salon; was voor mij de eerste keer daar. Lekker dichtbij huis ook.
Emilio is heel professioneel en vriendelijk. Eerst overlegd wat mijn voorkeur is voor stijl (ik ging voor zo natuurlijk mogelijk), de kleur en type verf. Hij had een goeie tip voor een specifieke verfsoort die wat langer blijft op de huid en een poeder effect geeft. Hij heeft mijn wenkbrauwen perfect gedaan. Het was ook nog eens heel gezellig. Ik kom zeker terug. 😊
Behandeling door Sereka (Emi)•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Stephanie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The only person i let touch my eyebrows 🫶🏽
Caterina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Emilio is een expert in z’n vak.
Fijne locatie ook.
Monique•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Emilio is kundig, rustig en vriendelijk, neemt de tijd voor je. Ik ben blij met het resultaat.
Renie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Had a great experience getting my eyebrows done today! Super chill atmosphere. The eyebrow shaping was done with great attention to detail and care. Really professional. Very happy with the result!