Helemaal goed , prachtige nagels !! Alleen moest een beetje lang wachten voor ik aan de beurt was. Maar verder TOP !!
Sabrina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga elke afspraak met plezier naar jou toe en kom altijd met mooie verzorgde nagels bij jou vandaan. Ook fijn dat je nu jouw eigen salon hebt met parkeergelegenheid naast de deur 😀.
Anita•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Geweldig
Gretha•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundige nagelstyliste.
Hedwig•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon, mijn nagels zien er weer mooi en verzorgd uit.