Top, echt vakwerk. Nog nooit zulke mooie krullen gehad!
Femke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en zeer kundig!
Kirsten•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dank je wel; de tijd die je neemt, de uitleg die je geeft en het luisteren & opvolgen van de wensen.
De krullen van mijn dochter zijn weer prachtig, ze heeft er een nieuwe krullenkapper bij!
Yvonne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goed en gezellig
Mannen knippen
Frank•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eeg tevreden hoe mijn haar van een lang model in een kort model is geknipt. Eindelijk weer volume!