Tinka heeft m'n haar weer prima geknipt in een altijd ontspannen en prettige sfeer. Meteen weer een nieuwe afspraak gemaakt☺️
Corine•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer mooi in de krul. En super gezellig 😘
Jose•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was een beetje zenuwachtig voor mijn test-bruidskapsel en make-up want dat is niet helemaal mijn ding, maar Tinka was heel fijn en heeft het prachtig in elkaar gezet. Ze is prettig om mee te praten, luistert goed en maakt er wat moois van.
Charlie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wil nooit meer naar een andere kapper!
Matthijs•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goede ervaringen. Tweede keer dat ik daar ga, maar niet de laatste!