Amber nam goed de tijd om me te adviseren. Na 50 jaar dezelfde kapper vond k het erg spannend.
Ineke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar wordt altijd goed geknipt. De highlights zijn top en het is ook nog eens ontzettend gezellig! Absolute aanrader. Ik wil geen andere kapster meer.
Erica•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het jammer dat voo mijn haar na een goede knipbeurt bij het drogen minder tijd werd genomen. Mjjn haar was echt niet droog, kreeg het gevoel dat er gehaast werd omdat er nog een andere klant zat waarvan het haar uitgespoeld moest worden. Het was voor mij een teleurstelling en het fijne gevoel van een verwen moment was weg.
Styling door Amber•Vrouwen knippen
Anita•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
super fijne ervaring. Amber is erg vakkundig ,een perfectionist en mijn haar zit echt fantastisch. nieuwe vaste klant erbij :)
Styling door Amber•Highlights
Kris•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel prettig. En vind mijn haar top!!! Kom zeker terug.