Goede sfeer en vriendelijk, betrokken personeel. De massage was professioneel. Er werd goed naar me geluisterd. Fijn ook dat er een kopje smakelijke blauwe thee en een glaasje water voor me klaar stond toen het uur voorbij was. Ik ga binnenkort weer!
Behandeling door Wan 4•Rug-, schouder- en nekmassage
Nicole•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima massage weer helemaal opgeknapt
Behandeling door Anna 3•Thaise massage
Martijn•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijke en vooral goede masseuse! Ik blijf terugkomen