Simpelweg goed geknipt, in een prettige, rustige atmosfeer.
Mieke•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke kappers en goede koffie. Ik wordt altijd zeer goed geknipt. Afspraak kan online.
Arne•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima. Gezellige sfeer. Belangrijk vind ik dat zowel Juana als Wesley goed luisteren naar wat je wilt. Ik kom er altijd met een frisse look en tevreden vandaan.
Gerry•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden met topkappers! Altijd super mooi geknipt en top service!
Jeanne•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele aardige mensen! Ik ben goed geholpen en kreeg ook nog een heerlijke hoofdmassage gehad. Top!