Ik ben tevreden over hoe ik geknipt ben. Er wordt goed naar mijn wensen geluisterd.
Ik had met Simon een plezierig gesprek over onderwerpen waarvoor we beide interesse hadden.
Arnold•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne kapper met zorg!
Angelique•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd goed geholpen door Wesley.
Mijn haar zit weer top.