De massage zoals gewoonlijk is goed. Als je voor 1.30 boekt en het is maar 1.15 u dan vindt ik het jammer dat het zou gaat. Hopelijk de volgende keer weer de tijd die er voor staat.. groetjes Ed
Behandeling door Rafael•Deep tissue massage
Ed•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Excellent deep tissue massage to adress some pain.
Behandeling door Rafael•Deep tissue massage
Daniel•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Rafael is indeed a pro. A great masseur with a lot of knowledge about how you can improve your posture as well. I’ll certainly be back.
Behandeling door Rafael•Deep tissue massage
Eva•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Een goede massage gehad..Jammer dat het zo snel gaat..
Behandeling door Rafael•Ontspanningsmassage
Ed•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Wow! Wonderful! Raffael uses different techniques to get rid of the pain (in my case a headache). Afterwards I felt incredibly relaxed and energised - nice combination. I have quite some experiences with deep tissue massages, this was a really good one. Definitely coming back.