Was super! Heel gezellig en hele goede pedicure gehad.
Behandeling door Machiz•Pedicure
Noor•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden.
Behandeling door Machiz•Wimperextensions
Izania•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke sfeer, vriendelijk de kwaliteit van de pedicure zelf is zeer professioneel. Ik zal het zeker bij familie en vrienden aanraaden.
Behandeling door Machiz•Pedicure
Zjairi•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk mijn teennagels laten knippen en lakken, omdat ik dit zelf niet meer kan na een afschuwelijk fietsongeluk.
Behandeling door Machiz•
Gellak pedicureToon alles…
Annelies uit Rotterdam•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijn plek om een voetbeh.te krijgen.De salon van Marchiz is netjes en schoon. Machiz is een fijne , warme vrouw. Zeer profesdioneel
Stelt je op je gemak. Fijne gesprek terwijl ze een goede pedicure behandeling doet.Ga zeker terug om de voetjes te verwennen