Ik raad iedereen om hier naar toe te gaan, behandeling was perfect 10+, sfeer was perfect! Ik wil nergens naar toe gaan!
Tot de volgende afspraak
Groet❤️😘
Behandeling door Machiz•Pedicure
Mary•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
goed en vakkundig
Behandeling door Machiz•Wimperextensions
Barendregt Petra•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben tevreden en voeten goed verzorgd
Behandeling door Machiz•Pedicure
Lorin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
zeer .. pedicure echte verwennerij.
wimpers wederom vakkundig aangebracht