Super goede gellak behandeling op de teennagels. Alles is super netjes en er wordt echt de tijd voor je genomen! Ga er zeker vaker heen.
Behandeling door Rose•Gellak pedicure
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Rose is amazing! She is incredibly professional, sweet and super attentive to details. She takes her time to give you the best result and is always willing to offer coffee or tea. I love coming to this salon ❤ I really recommend her. My gellac is perfect!
Behandeling door Rose•
ManicureToon alles…
Stephanie•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Rose en haar man zijn erg vriendelijk en m’n nagels zien er altijd weer verzorgd en netjes uit na de de gellak manicure.