Super fijne service. Hele mooie en nette gellak nagels. Heel tevreden!
Behandeling door Rose•Gellak manicure
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vakkundig en gelnagellak bleef meer dan 3 weken prachtig zitten!
Behandeling door Rose•Gellak manicure
Maureen•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd mooie nagels! Rose rust niet voordat iedere nagel perfect is.
Behandeling door Rose•Gellak manicure
iris•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga graag naar deze salon. Heel vriendelijk en kwaliteit/service is goed in balans! Aanrader
Behandeling door Rose•Gellak manicure
Manon•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne gellak behandeling gehad bij Rose. Ik werd heel gastvrij ontvangen, meteen voorzien van een drankje en wat lekkers. Het is echt een ontspannen momentje voor jezelf. Rose is een lieve vrouw die haar vak goed verstaat. Heel veel kleuren gellak om uit te kiezen. M’n nagels zijn prachtig geworden. Ik kom zeker terug.