I'm very glad to have found Rosy. She did a great job, very professional and friendly. the place is very clean and the talk with she and her husband was very friendly and interesting. 100% recommendable.
Behandeling door Rose•Pedicure
Manuel•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve vrouw,die echt de tijd voor je neemt.
En weet haar werk goed uit te voeren.
Weer een nieuwe afspraak gemaakt.
Behandeling door Rose•Pedicure
C•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Rose is een lieve, gastvrije vrouw die heel netjes werkt. Ik beveel haar van harte aan!
Behandeling door Rose•Gellak manicure
Vicki•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve vrouw zet mooie nagels 😍
Behandeling door Rose•Gelnagels
Y•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve mevrouw, heeft heel mooi me nagels verzorgd en een gellak opgedaan. Het was fijn en ze heeft het heel netjes gedaan! Zeker een aanrader