Hele fijne ervaring gehad, erg tevreden met mijn gellak nagels. & wat een lief stel!
Behandeling door Rose•Gellak manicure
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
prima behandeling, gelijk een afspraak gemaakt voor de volgende keer.
Behandeling door Rose•Manicure
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Rose was erg vriendelijk en professionale. Ik raad haar aan
Behandeling door Rose•Gellak manicure
Silvia Garibaldi•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Rose was vriendelijk, jammer genoeg geen goede evaring verder. Het verwijderen van de gelmanicure ging langzaam, wat niet een groot probleem is. Wat wel vervelend is is dat ze veel uitschoot met het vijl apparaat waarbij ze vaak mijn huid aan raakte en me daarbij zeer deed. De manicure zelf liet ook te wensen over, de vorm was niet even en zaten er nog haaltjes aan mijn nagels toen ze klaar was. Het leek alsof ze snel klaar wilde zijn. Ook gebruikte ze haar mobiel tijdens wat onprofessioneel is
Behandeling door Rose•
ManicureToon alles…
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Rosé en ook haar man zijn beiden erg lief, je wordt door hem in de watten gelegd, terwijl Rosé je nagels doet.