Ik vond het erg gezellig
Leuke dames en goed geholpen.
Karen•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Wij beiden zijn erg tevreden en hadden niet gedacht al zulke goede resultaten te behalen. Fijn en warm, de sfeer, ontvangst, uitleg en aanvullende informatie, niets dwingend. Marja en Demi jullie zijn (schatten) en communiceren helder en duidelijk over behandeling(en) en afspraken. Wij vinden jullie TOP!!!!. Hartelijke groet, Marius en Ina.
Marius•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede uitleg over behandeling, meedenkend, adviserend en kundig. Fijne ervaring!
Ingrid •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Wederom een prettige behandeling gehad. Bedankt voor alle adviezen!
Elles •6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel blij dat ik bij United Beauty terecht gekomen ben. Ze zijn super aardig en geven eerlijk en duidelijk advies.