Zo fijn dat je er weer bent Julia. I love my nails! Én dat binnen 45min💖
Milen•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Top service en behandeling
Ria•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke en warme sfeer bij V Cosmetics! Behandeling was top — professioneel en met aandacht uitgevoerd. Ik ben geholpen door Julia, echt een aanrader! ✨
Pedicure
Charyl•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Helemaal geweldig! Julia is een topper, zij weet haar klanten te verwennen en is bovendien een heel lieve vrouw😊 bedankt Julia, tot de volgende keer ❤️
PedicureToon alles…
catrin•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Did not meet my expectations. Beautician was friendly and well-mannered but results were not what I had in mind. I work with wax everyday- I told beautician that the wax on my eyebrows was HOT (not warm, which is different). She kept on going without checking the temperature so she can fix it. When it was time to clean up the wax residue, she kept on rubbing my face like sandpaper. She kept picking at my skin because there was still wax left. Not going back.