Heel tevreden van de behandeling, met zorg en aandacht uitgevoerd en goed geluisterd naar mijn wensen. Erg mooi naturel resultaat van wimpers en wenkbrauwen!
Fauke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
All perfect
Alice•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
everything was beautiful, especially the service and the aesthetics. i liked it :)
Behandeling door Vera•Wimper permanent
Aygazi•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste keer bij V Cosmetics en om die reden was ik voor de Milde behandeling gegaan. Ik ben heel fijn geholpen door Rachel en heb ook advies gekregen. Mijn huid ziet er gelijk een stuk beter uit!
Amber•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een warm welkom als je binnen stapt bij V-Cosmetics. Je wordt als klant altijd zeer goed geholpen.