Super lieve medewerkers, behandeling was heel fijn!
Farah•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer heerlijk!
Chris•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een korte gezichtsbehandeling geboekt op mijn verjaardag. Ik heb zeer goede uitleg gehad wat de "staat" van mijn huid is en hoe we deze kunnen gaan verbeteren. Mooi om te horen dat de salon ook bezig is met het bekijken hoe je vanuit binnen (met supplementen) je huid kan verbeteren. Producten roken erg lekker. Tevens ook een leuke verjaardagskorting gekregen, dus dat was super 😊.
1 kleine tip (al is deze nu wellicht nog niet mogelijk gezien de kwaliteit van de producten) is het bekijken of er ook een natuurlijke lijn in de salon verkocht en gebruikt kan worden. Mijn voorkeur zou altijd uitgaan naar natuurlijk in plaats van (hoogwaardig) "chemisch".
Ashley•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly and professional.
Kunstnagels of nagellak verwijderen
Laura•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling met goed resultaat van Extra strong Micro needlng. Dankzij V-cosmetics ziet mijn huid er een stuk beter uit dan die van mijn 7 jaar jongere zus. Niet verder vertellen dus!