Aleyna was geweldig. Ze is hartstikke social, goed in haar werk en ik zie zeker veel toekomstig mogelijkheden voor haar. Wel ben ik niet meer zo tevreden met de salon. Ik zat weer(!) bijna 30 min extra te wachten. Het zijn vast drukke dagen, maar communicatie is er niet. Ik word gewoon laten zitten, ook door de manager. Niet zo klantvriendelijk. Niks van hoelang het nog ong. zal duren. Als er van te voren gebeld wordt of in ieder geval word gecommuniceerd ter plekke, dan zou dat fijn zijn.
Behandeling door Aleyna•Pedicure
Mina•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Vera weet heel goed waar ze over praat en geeft super goed advies, heel blij mee. De MeLine behandeling heeft goed gewerkt, mijn huid ziet er heel mooi uit.
Birgit•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was net zo goed als altijd
bert•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling, lekkere massage, fijne producten. Echt even lekker ontspannen en met een stralende gezonde huid de deur weer uit. Ik kom zeker gauw weer terug.
Marloes•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect, smooth proces en zorgvuldige uitvoering
Behandeling door Vera•Kunstnagels of nagellak verwijderen