Ik had geweldige service. Het team is super behulpzaam en vriendelijk.
Vanda•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advies, super resultaat
Marjan•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kon op het laatste moment terecht en het was een zeer fijne medewerkster (excuus, ben even haar naam kwijt)
Tulay•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wimpers zijn weer helemaal mooi! Altijd top. Altijd mooi gedaan super blij zoals altijd als ik weer geweest ben!
Dit keer ook weer eens shellac gedaan ook super mooi. Personeel is gezellig en goed in wat ze doen! Top team! Vandaar dat ik ookal 4 tot 5 jaar bij v-vcosmetics kom ❤😁